Beoordelingen van Hikari Almere

Recente recensies

4.0
Jerry
3 oktober 2025

Zoals altijd weer lekker. Niks op aan te merken.

Mike
29 september 2025

Voor het eerst kwaliteit (sinds begin van Hikari) echt onder de maat. Enige reden; rijst was niet gaar. Ik ga ervan uit dat dit volgende keer weer goed is.

Reactie van Hikari

Beste Michiel Hartelijk dank voor uw openhartige feedback. Het spijt ons zeer dat de rijst deze keer niet de gewenste kwaliteit had – dit had absoluut niet mogen gebeuren. We hebben dit intern besproken en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We waarderen het enorm dat u ons nog steeds uw vertrouwen schenkt. Ik heb uw feedback en gegevens genoteerd en hoop u bij uw volgende bestelling een klein gebaar van waardering te kunnen aanbieden. U hoeft alleen bij uw volgende bestelling hetzelfde telefoonnummer te gebruiken en in de bestelnotities “[naam]+20250928rice” te vermelden; wij zullen het bij uw bestelling voegen om onze dank te tonen. Met vriendelijke groet Hikari

Anoniem
27 september 2025

Beste Sushi !!

Emma
27 september 2025
Cindy
27 september 2025

sushi heel slordig gemaakt alles viel uit elkaar waardoor het geen rol meer was Niet goed gevuld . Kreeg het idee dat het met veel haast is gemaakt en weinig zorg .

Reactie van Hikari

Beste Cindy, Onze excuses voor uw ervaring bij ons. Ik heb uw bestelling en feedback zorgvuldig genoteerd. Gisteren was er een nieuwe medewerker aanwezig, en tijdens de drukte heb ik niet goed toezicht gehouden. Dit was mijn fout. Ik zag dat u uw bestelling gisteren in het restaurant hebt opgehaald. Bij uw volgende bestelling kan ik de sushirol van 26 september opnieuw voor u maken, gratis als compensatie. U kunt ook direct een tijd afspreken om deze in het restaurant op te halen. Als u via de website bestelt, vermeld dan alstublieft uw telefoonnummer en de code 20250926SUSHI in de opmerkingen, zodat ik zeker weet dat het om u gaat. Dank u voor uw feedback en toezicht. We hechten veel waarde aan de eerlijke mening van elke klant. Deze opmerkingen helpen mij om voortdurend te verbeteren en om onze gerechten en service met meer zorg te leveren. Ik waardeer uw waardevolle feedback oprecht. Nogmaals bedankt dat u ons de kans geeft om te verbeteren, en we hopen dat we u de volgende keer een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, HIKARI

Hr
20 september 2025
Fred
13 september 2025

Prima kwaliteit, maar we hebben er toch wel lang op moeten wachten. Bij de bestelling ( 17.05 uur) werd 17.55 gemeld, later een bericht dat 16.45 bestelling onderweg was. 45 minuten later pas bezorgd. Niet fijn als je er met gasten op zit te wachten. Dat kan slimmer!

Vikram Manniesingh
11 september 2025

Heerlijk gegeten, bestel altijd mijn Sushi bij Hikari sinds ze bestaan in Almere poort. Kwaliteit is nooit veranderd. Weer heerlijk gegeten, snelle bezorging.

Bastiaan
7 september 2025

Weer dikke top

Lucassen
6 september 2025

Goede constitente kwaliteit. Bezorging en vertraging liet iets te wensen over.

Jerry
3 september 2025

Kwaliteit altijd goed 100% tevreden.

Karin
2 september 2025

Het was heerlijk en lekker vers !