Avaliações de Hikari Almere
Avaliações recentes
Catty
hilleke
zoals altijd voortreffelijk
Catharina
Roel
Erg lekkere sushi, zoals altijd eigenlijk! Wel jammer dat als je "gewenste bezorgtijd - 18:00u" aangeeft, dat het dan bezorgd wordt om 17:10u.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega sĂŁo geralmente mais longos aos domingos.
myron
Denise
M. Sundermeijer
Het eten is heerlijk. Het menu is groot, zeer gevarieerd en erg lekker. Hikari komt hun beloftes na. Dat is wat je als klant wenst.
Hendriksen
R vd Roes
Normaal ben ik altijd te spreken over Hikari, echter een keer niet had hier over gebeld en het volgende gezegd. Ik heb de bestelling net na het middag uur gedaan via de website en bij bezorging gevraagd of het om 17,30 uur geleverd kon worden dit is niet gelukt. Ik heb om iets na 17.45 gebeld waar de bestelling bleef begion in het Nederland en daarna Engels, tot nu toe helemaal prima daarne beloofde de dame de bezroger te bellen en verbrak de verbinding ik ben noooit terug gebeld en de sushi werd na 18.00 uur geleverd. De kwaliteit is altijd prima geen probleem er zaten zit keer wel kontjes of afsnijsel in de bakken hierdoor gooit men niets weg maar krijgt de klant minder waar voor zijn geld
Catharina
Paula
Het aangegeven tijdstip van bezorging was 18.10, dat werd 30 minuten later. Dit moet beter gepland worden.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega sĂŁo geralmente mais longos aos domingos.
Margriet
Wij hebben zelf de sushi moeten ophalen omdat hij maar niet bezorgd werd en we met hongerige kinderen zaten. 1830 besteld en 2030 hadden we nog niets ontvangen. Telefoon werd ook niet opgenomen. We zijn ontzettend teleurgesteld
Catharina
Anomiem
De kwaliteit van de sushi was deze keer niet wat wij gewend zijn van Hikari. Slordig gemaakt (viel uit elkaar), verschillende hoogtes van dezelde sushi en ebu maki met garnaal was echt ondermaats. Niet alleen verschillende formaten, ze vielen uit elkaar en er zat heel weinig viseitjes op. Zeker geen €11,75 voor 8 stuks waard. Voor ons is eten een beleving. Niet alleen smaak maar ook hoe het eruit ziet. En deze sushi zag er niet uit. De rijst was te droog en niet aangemaakt. Vandaar het uit elkaar vallen.
Patricia
Helaas waren er 2 zalm sushi vergeten
Daan
Duurde 1,5 uur voor mijn eten had al een code gekregen voor gratis dumplings Zijn er niet bij geleverd zou hier niet zo snel meer bestellen slechte service
Joyce
Waardeloos nooit meer had mij vergist moest de andere hebben bah
Reacção a Hikari
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We willen dit graag samen met u oplossen. Kunt u aangeven welk onderdeel van de bestelling u niet tevreden stelde? Als de kwaliteit van een gerecht niet goed was, horen we dat graag. We staan klaar om het opnieuw te maken of een passende compensatie aan te bieden. We zien uw reactie graag tegemoet en hopen de ervaring voor u te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet HIKARI
Jerry
Zoals altijd weer lekker. Niks op aan te merken.
Mike
Voor het eerst kwaliteit (sinds begin van Hikari) echt onder de maat. Enige reden; rijst was niet gaar. Ik ga ervan uit dat dit volgende keer weer goed is.
Reacção a Hikari
Beste Michiel Hartelijk dank voor uw openhartige feedback. Het spijt ons zeer dat de rijst deze keer niet de gewenste kwaliteit had – dit had absoluut niet mogen gebeuren. We hebben dit intern besproken en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We waarderen het enorm dat u ons nog steeds uw vertrouwen schenkt. Ik heb uw feedback en gegevens genoteerd en hoop u bij uw volgende bestelling een klein gebaar van waardering te kunnen aanbieden. U hoeft alleen bij uw volgende bestelling hetzelfde telefoonnummer te gebruiken en in de bestelnotities “[naam]+20250928rice” te vermelden; wij zullen het bij uw bestelling voegen om onze dank te tonen. Met vriendelijke groet Hikari
Anoniem
Beste Sushi !!
Emma
Cindy
sushi heel slordig gemaakt alles viel uit elkaar waardoor het geen rol meer was Niet goed gevuld . Kreeg het idee dat het met veel haast is gemaakt en weinig zorg .
Reacção a Hikari
Beste Cindy, Onze excuses voor uw ervaring bij ons. Ik heb uw bestelling en feedback zorgvuldig genoteerd. Gisteren was er een nieuwe medewerker aanwezig, en tijdens de drukte heb ik niet goed toezicht gehouden. Dit was mijn fout. Ik zag dat u uw bestelling gisteren in het restaurant hebt opgehaald. Bij uw volgende bestelling kan ik de sushirol van 26 september opnieuw voor u maken, gratis als compensatie. U kunt ook direct een tijd afspreken om deze in het restaurant op te halen. Als u via de website bestelt, vermeld dan alstublieft uw telefoonnummer en de code 20250926SUSHI in de opmerkingen, zodat ik zeker weet dat het om u gaat. Dank u voor uw feedback en toezicht. We hechten veel waarde aan de eerlijke mening van elke klant. Deze opmerkingen helpen mij om voortdurend te verbeteren en om onze gerechten en service met meer zorg te leveren. Ik waardeer uw waardevolle feedback oprecht. Nogmaals bedankt dat u ons de kans geeft om te verbeteren, en we hopen dat we u de volgende keer een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, HIKARI
Hr
Fred
Prima kwaliteit, maar we hebben er toch wel lang op moeten wachten. Bij de bestelling ( 17.05 uur) werd 17.55 gemeld, later een bericht dat 16.45 bestelling onderweg was. 45 minuten later pas bezorgd. Niet fijn als je er met gasten op zit te wachten. Dat kan slimmer!
Vikram Manniesingh
Heerlijk gegeten, bestel altijd mijn Sushi bij Hikari sinds ze bestaan in Almere poort. Kwaliteit is nooit veranderd. Weer heerlijk gegeten, snelle bezorging.
Bastiaan
Weer dikke top
Lucassen
Goede constitente kwaliteit. Bezorging en vertraging liet iets te wensen over.
Jerry
Kwaliteit altijd goed 100% tevreden.
Karin
Het was heerlijk en lekker vers !
Reacção a Hikari
Dear customer Thank you for your feedback! I was the one who answered your call yesterday. When the delivery driver informed me that the order was nearly at your location, I assumed it would be delivered shortly, so I unfortunately didn’t follow up with a return call. This was an oversight on my part, and I sincerely apologize for that. I will be more mindful of this in the future. Regarding the sushi with edges or leftover pieces, I have already spoken to the kitchen about this. Since we work with Too Good To Go, we sometimes use leftover ingredients for the "magic box," but this should not be part of regular orders. I will make sure this does not happen again. As compensation, for your next order, please mention in the notes that I’ve promised this compensation. You can choose between: 15% off your entire order, or a free snack or drink. Thank you again for your patience and for sharing your experience with us. Best regards Hikari